Ples pik in črt na glasbenem odru
Glasbena čestitka za 70 let (Izziv Črt in pik)
Pozdravljeni, ustvarjalni navdušenci!
Z veseljem z vami delim svoj najnovejši projekt.
Za izziv Črt in pik sem izdelala unikatno in praznično čestitko, namenjeno glasbeniku, ki praznuje častitljivih 70 let.
Želela sem ustvariti nekaj elegantnega, a hkrati interaktivnega, kar bo slavljencu takoj izvabilo nasmeh na obraz.
🛠️ Za izdelavo sem izbrala naslednje materiale:
Bel šeleshamer (za stabilno osnovo).
Potiskan papir z glasbenim motivom.
Vrteč mehanizem (vrtavka).
Papirnati izrezi: kitara, vinilna plošča, številka 70 in napis »Vse najboljše«
Lepilo, zlata blazinica za senčenje robov📐
Postopek izdelave:
Osnova voščilnice: Za podlago sem uporabila klasičen bel šeleshamer, ki poskrbi za trdnost čestitke.
Ozadje: Nanj sem prilepila potiskan papir z glasbenim motivom, ki takoj določi rdečo nit celotnega izdelka.
Leva stran: V levi del postavitve sem pritrdila izrezano kitaro, ki lepo zapolni prostor in poudari glasbeno tematiko.
Interaktivni element: V osrednji spodnji del sem s pomočjo vrtavke namestila izrezano vinilko. Plošča se tako zares vrti in doda čestitki tisti pravi »vau« učinek!
Slavljenčev kotiček: V spodnji desni del sem dodala izrezano številko 70.
Voščilo: Zgornji del sem zaključila z elegantnim izrezom napisa »Vse najboljše«.
Praznični sijaj: Za piko na i sem vse robove nežno osenčila z zlato blazinico, kar celotni čestitki podari topel, prazničen in dokončan videz.
Hvala za vaso pozornost.
Musical Greeting Card for 70 Years (Line and Dot Challenge)
Hello, creative enthusiasts!
I am happy to share my latest project with you.
For the Line and Dot Challenge, I made a unique and festive greeting card for a musician who is celebrating his 70th birthday.
I wanted to create something elegant, yet interactive, that will immediately bring a smile to the birthday person's face.
🛠️ I chose the following materials for the production:
White felt-tip pen (for a stable base).
Printed paper with a musical motif.
Rotating mechanism (pinwheel).
Paper cutouts: guitar, vinyl record, number 70 and the inscription "All the best"
Glue, gold pad for shading the edges📐
Production process:
Card base: I used classic white felt-tip pen for the base, which ensures the strength of the card.
Background: I glued printed paper with a musical motif to it, which immediately sets the red thread of the entire product.
Left side: I attached a cut-out guitar to the left part of the layout, which nicely fills the space and emphasizes the musical theme.
Interactive element: I used a turntable to place a cut-out vinyl record in the central lower part. The record really spins and adds that real “wow” effect to the greeting card!
Birthday corner: I added a cut-out number 70 to the lower right part.
Greeting card: I finished the upper part with an elegant cut-out of the inscription “All the best”.
Festive shine: To top it off, I gently shaded all the edges with a gold pad, which gives the entire greeting card a warm, festive and finished look.
Thank you for your attention.
https://themaleroomchallengeblog.blogspot.com/?m=1



Komentarji
Objavite komentar